مانور آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان سفرهای نوروزی استان اردبیل برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: مانور آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان سفرهای نوروزی با حضور دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 23 اسفندماه 1401 گفت: پیش‌بینی می‌شود که امسال نیز مثل سال‌های گذشته خیل عظیمی از گردشگران، اردبیل را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند و در این راستا آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان ضرورت دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: این مانور به منظور هماهنگی بیشتر دستگاه‌ها و به صورت نمادین در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان اردبیل برگزار شد.

او تاکید کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، انتظار می‌رود که تمامی دستگاه‌های اجرایی از آمادگی لازم برای سفرهای نوروزی برخوردار باشند و گردشگران روزهای خوبی را در اردبیل تجربه کنند.

محمدی ادیب همچنین با اشاره به رویداد اردبیل 2023 گفت: با توجه به برگزاری رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو، امسال اردبیل به صورت ویژه آماده پذیرایی از گردشگران است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011223292856

برچسب‌ها