جلوگیری از انحراف تسهیلات صنایع‌دستی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از جلوگیری از انحراف تسهیلات صنایع‌دستی در این استان خبرداد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی پور شامگاه امروز سه‌شنبه ۲۳اسفندماه ۱۴۰۱در نشست هم‌اندیشی با هنرمندان صنایع‌دستی استان اظهار کرد: تسهیلات بانکی صنایع‌دستی باید در راستای رونق تولید و اشتغالزایی برای فعالان این حوزه پرداخت شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: استفاده از فارغ‌التحصیلان رشته های صنایع دستی در دوره های آموزشی این اداره‌کل از برنامه های اساسی بوده است.

طالبی پور با اشاره به قابلیت‌های بالای تولیدات صنایع‌دستی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دولت سیزدهم با تمام توان از رونق تولید صنایع دستی در مناطق کم تر برخودار حمایت می کند.
 سرپرست معاونت صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدکنندگان این حوزه، اظهار کرد: با همکاری کارشناسان استعدادهای هنرمندان صنایع‌دستی در مناطق مختلف استان شناسایی می شود.

مهرنوش بهنیا زاده افزود: باهدف بهبود کیفیت تولیدات صنایع‌دستی دوره‌های آموزشی صنایع‌دستی در روستاهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

او افزود: توانمند سازی بانوان در حوزه اشتغال‌زایی صنایع‌دستی از برنامه های مهم این معاونت است.

در ادامه این نشست هنرمندان صنایع‌دستی نقطه نظرات خود را در خصوص توسعه صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011223400172

برچسب‌ها