مانور بزرگ ستاد اجرایی خدمات سفر در کرمانشاه برگزار شد

همزمان با سراسر کشور مانور بزرگ دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر امروز سه‌شنبه 23 اسفندماه 1401 در کرمانشاه برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، روز سه‌شنبه ۲۳ اسفندماه همزمان با سراسر کشور، مانور آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمانشاه به حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرماندار، شهردار و جمعی از مدیران کل استان در محل پارک شرقی طاق‌بستان شهر کرمانشاه برگزار شد. 

علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: در فرهنگ ما در استان کرمانشاه، همیشه بهترین‌ها برای مهمان بوده است که نشان از فرهنگ بالای مهمان‌نوازی مردم این دیار دارد.

او افزود: ارائه خدمات مناسب به گردشگران باعث می‌شود تا تبلیغی برای معرفی کرمانشاه باشد و با جلب رضایت‌مندی مسافران، گردشگران بیشتری در آینده به استان سفر کنند.
 
شعبانی با بیان اینکه منافع رونق گردشگری به تمام استان می‌رسد، گفت: امسال دشمنان با اتفاقاتی که رقم زدند با شاد بودن مردم مقابله کردند تا نشاط را از جامعه بگیرند، اما نوروز فرصت بزرگی است که مردم با گرامی‌داشت و با برپایی صله‌رحم فضای بانشاطی را رقم بزنند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه افزود: تلاش دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام نوروز امید و نشاط را به جامعه بر می‌گرداند. 

او در پایان ضمن قدردانی از اعضای ستاد سفر بر لزوم آمادگی کامل این دستگاه‌ها در ایام نوروز تاکید کرد. 

همچنین داریوش فرمانی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: این مانور برای آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان و عضو ستاد خدمات سفر استان برای پذیرایی و استقبال از میهمانان نوروزی برگزار می‌شود. 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: هتل‌ها، میهمانپذیرها، هتل آپارتمان‌ها، خانه مسافرها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان با ظرفیت ۵ هزار تخت همگی برای اسکان میهمانان و مسافران نوروزی در آمادگی کاملی قرار دارند. 

او افزود: آموزش وپرورش استان نیز حدود ۱۰۰ مدرسه را تجهیز کرده است که نزدیک به ۵ هزار تخت نیز در این مدارس برای اسکان میهمانان نوروزی فراهم شده است. 

فرمانی گفت: شهرداری نیز ۳ کمپ موقت را در فضای روباز و پارک‌های کرمانشاه برای استقرار و اسکان میهمانان نوروزی راه‌اندازی می‌کند. 

او ادامه داد: برای نظارت بر تاسیسات گردشگری، اماکن بین‌راهی، مراکز اقامتی و ... تیم‌های نظارت در سطح استان شکل گرفته و این  نظارت‌ها تا پایان تعطیلات عید ادامه دارد. 

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: ستاد خدمات سفر در کرمانشاه برای برنامه‌ریزی و هماهنگی اعضا تاکنون بیش از ۵۰ جلسه در سطح استان برگزار کرده است. 

فرمانی با بیان اینکه در سطح مدیریت ارشد استان نیز ۲ جلسه برگزار شده، خاطرنشان کرد: در این جلسات ۴۱۰ مصوبه داشته‌ایم که همه آن‌ها به مرحله اجرا رسیده‌اند و ۱۲ کمیته تخصصی هم فعالیت هایی و برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته‌اند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401122341759

برچسب‌ها