شهرداری‌های ده‌گانه تبریز با آماده‌سازی شهر به استقبال نوروز می‌رود

فرماندار تبریز از آماده‌سازی نوروزی شهر تبریز توسط شهرداری‌های ده‌گانه در راستای استقبال از گردشگران نوروز 1402 خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، روز سه شنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۱ علی جعفری‌آذر فرماندار تبریز با مدیرکل میراث‌فرهنگی استان، نمایندگان شهرداری‌های ده‌گانه و مدیران سازمان‌های فعال در حوزه گردشگری در راستای برنامه‌ریزی برای استقبال از گردشگران نوروزی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

جعفری‌آذر فرماندار تبریز در این جلسه با اشاره به سامان‌دهی ورودی‌های شهر توسط شهرداری‌ها، ادامه داد: سامان‌دهی ورودی‌های شهر برای استقبال از گردشگران از مهم‌ترین اقداماتی است که توسط شهرداری‌های ده‌گانه برنامه‌ریزی شده است تا با زیباسازی و توزیع اقلام فرهنگی لازم به راهنمایی شایسته گردشگران نوروزی بپردازند.

فرماندار تبریز ادامه داد: تنظیف معابر و خیابان‌های شهر، برنامه‌ریزی برای جمع‌آوری به موقع زباله‌های شهری در ایام نوروز، سامان‌دهی سگ‌های بلاصاحب، رنگ‌آمیزی و زیباسازی معابر، ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی، برپایی تور‌های تبریزگردی و استقرار تاکسی‌های از من بپرس از دیگر برنامه‌هایی است که توسط شهرداری‌های ده‌گانه تبریز انجام خواهد شد.

جعفری‌آذر تصریح کرد: با توجه به اینکه ایام نوروز ۱۴۰۲ مصادف با ماه مبارک رمضان است لذا برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات مناسب براساس ضوابط موجود الزامی است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401122342309

برچسب‌ها