رصد فعالیت تاسیسات گردشگری قم در نوروز ۱۴۰۲

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم از رصد فعالیت تاسیسات گردشگری استان برای ارائه خدمات مطلوب به زائران شهر کریمه اهل بیت (س) خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی، بیست و سوم اسفندماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: در جلسه کمیته نظارت ستاد خدمات سفر استان قم ویژه نوروز ۱۴۰۲ که با حضور نمایندگانی از سازمان صمت، سازمان تعزیرات حکومتی و مرکز بهداشت استان برگزار شد، در خصوص شاخص‌های نظارت بر تأسیسات گردشگری با استفاده از تجربیات سنوات گذشته بحث و بررسی شد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم ادامه داد: در این جلسه مقرر شد گشت‌های مشترک دستگاه‌های نظارتی با شروع سفرهای نوروزی بر نحوه خدمات‌رسانی تأسیسات گردشگری نظارت کنند. 

ارجمندی با بیان اهمیت رصد فعالیت تاسیسات گردشگری برای ارائه خدمات مطلوب به زائران شهر کریمه اهل بیت (س) گفت: در بازدیدها بر مواردی چون نرخ‌نامه‌ها، بهداشت محیط کار، بهداشت نمازخانه‌ها، کیفیت خدمات، نظافت واحدها، ایمنی و امنیت نظارت می‌شود. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم افزود: طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی و خدماتی که به صورت مستمر از یکم اسفندماه آغاز شده است تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت. 

او گفت: زائران در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با شماره تلفن ۳۷۶۰۳۴۱۹معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان تماس بگیرند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011223684665

برچسب‌ها