برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه آیین نوروزگاه در میرجاوه

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی میرجاوه از برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه آیین نوروزگاه در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، عبدالله کرد امروز ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ اظهار داشت: چهارمین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان میرجاوه با حضور اعضای خدمات اجرایی سفر به ریاست معاون برنامه‌ریزی فرماندار در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی میرجاوه افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه آیین نوروزگاه در میرجاوه صورت گرفت.

او گفت: همچنین در این جلسه مقرر شد شهرداری نسبت به آماده‌سازی محل برپایی جشن نوروزگاه از جمله تسطیح، سیمان‌کاری و نیز سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی اقدام کند.

کُرد تصریح کرد: قرار است اداره برق نسبت به راه‌اندازی سیستم روشنایی محل استقرار ستاد و اداره آب و فاضلاب نسبت به تامین آب محل استقرار ستاد خدمات سفر شهرستان اقدام کنند.

او یادآور شد: برپایی سیاه‌چادر توسط اداره امور عشایری، پست دائم و برپایی چادر توسط هلال احمر، اسکان مسافران در مدارس شبانه‌روزی و مدارس مناطق گردشگری توسط آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی میرجاوه خاطرنشان کرد: از اقدامات مهمی که اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی میرجاوه نیز در دستور کار دارد، برپایی جشن نوروزگاه، چاپ بروشور و بنر جاذبه‌های گردشگری و نیز ثبت آمار ورود گردشگران است.

انتهای پیام

انتهای پیام/

کد خبر 14011224309678

برچسب‌ها