طرح خدمات سفر نوروزی در استان مرکزی با رزمایش دستگاه‌های خدمات‌رسان آغاز شد

رزمایش طرح خدمات سفر نوروزی در استان مرکزی با حضور نیرو‌های انتظامی، امدادی و دستگاه‌های خدمات‌رسان با شعار نشاط بهار، پرهیز از خطر و آرامش در سفر در استان مرکزی برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، صبحگاه روز سه‌شنبه 23 اسفند دستگاه‌های خدمات‌رسان بمنظور اجرای مانور آمادگی برای شروع طرح نوروزی سفرهای نوروز ۱۴۰۲ با حضور فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی، سردار رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مصطفی مرزبان مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی و جمعی از مدیران ارشد استان برگزار شد.

استاندار استان مرکزی صبح سه‌شنبه در رزمایش انتظامی نوروزی استان مرکزی همدلی دستگاه‌های فعال در طرح انتظامی نوروزی استان مرکزی را کلید ارائه خدمات شایسته به مسافران و مردم دانست و گفت: فرا رسیدن ایام سال جدید به ما یادآوری می‌کند که باید همواره از فرصت‌هایی که در اختیار داریم در راستای خدمت به مردم استفاده کنیم و تقارن نوروز امسال با ماه مبارک رمضان که تقارن مبارک بهار طبیعت با بهار معنویت است این فرصت را دوچندان کرده که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

فرزاد مخلص الائمه اظهار داشت: تلاش برای تأمین امنیت و خدمت به مردم توسط دستگاه‌های اداری و نیروهای نظامی و انتظامی توقف ناپذیر است و امروز بار دیگر برای تجدید میثاق برای خدمت رسانی به مردم حاضر شدیم.

او با تاکید بر همکاری و هم افزایی دستگاه‌های فعال در طرح انتظامی افزود: دستگاه‌های فعال در این طرح باید با همکاری و هم‌افزایی هرچه بیشتر زمینه خدمت‌رسانی به مسافران و مردم را در جاده‌های استان فراهم کنند.

استاندار مرکزی در ادامه افزود: دستگاه‌های فعال در این طرح باید با همدلی هرچه بیشتر علاوه بر تلاش و کوشش در ارائه خدمت در حوزه ماموریت خود، در سایر حوزه‌ها نیز فعال باشند و این کمک به ارتقای خدمات شبانه روزی و ایجاد امنیت و آرامش میهمانان نوروزی است.

مخلص الائمه افزود: استان مرکزی به دلیل قرار گرفتن در شاهراه شمال به جنوب و غرب به شرق جزو سه استان پرتردد کشور است و مسافران نوروز این استان را مقصد خود برای گردشگری انتخاب کرده و یا از این استان عبور کنند که باید با افزایش نظارت‌ها و حضور چه بیشتر پلیس در جاده‌ها و افزایش ایمنی جاده‌ها زمینه کاهش تصادفات رانندگی در جاده‌های استان فراهم شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401122472962

برچسب‌ها