راهنمایان قزوین در ایام نوروز با انرژی مضاعف حق میزبانی را به‌جا آورند

با شروع فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان و در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز نشست صمیمی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین با راهنمایان گردشگری مستقر در بناهای تاریخی در حسینیه امینی‌ها برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین، علیرضا خزائلی روز پنجشنبه 25 اسفند 1401 در این نشست ضمن قدردانی از ارائه خدمات و همراهی ارزشمند راهنمایان گردشگری در همه ایام سال به‌ویژه ایام نوروز گفت: راهنمایان به‌عنوان نخستین افرادی که در تعامل مستقیم با گردشگران هستند نقش مهمی در میزبانی و معرفی درست و دقیق جاذبه‌های گردشگری استان ایفا می‌کنند و امیدواریم در نوروز آینده نیز همچون سال‌های گذشته با انرژی مضاعف حق میزبانی را به‌جا آورند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی‌، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین همچنین بر هوشیاری راهنمایان مستقر در بناها در مواجهه با رفتارهای مغایر با شئونات اخلاقی تاکید کرد و افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز 1402 لازم است راهنمایان با هوشیاری کامل در مواجهه با رفتاهای مغایر با شئونات اخلاقی و ارزش‌های اسلامی عمل کنند و موضوع را در اسرع وقت به مبادی ذیربط در دبیرخانه ستاد گزارش دهند.

او خاطرنشان کرد: امیدواریم در ایام نوروز با عملکرد مناسب همه دست‌اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر استان خاطره‌های خوش و لحظات به یادماندنی برای میهمانان ورودی به استان رقم بزنیم.

در این جلسه فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری و رئيس انجمن راهنمایان گردشگری استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011225492146

برچسب‌ها