برگزاری جشنواره طلایه‌داران شکوه ایران‌زمین در ایرانشهر

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایرانشهر گفت: جشنواره طلایه‌داران شکوه ایران‌زمین به مدت ۳ روز در ایرانشهر برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، رحمان ریگی امروز ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: جشنواره طلایه‌داران شکوه ایران‌زمین در شهر میزبانان ولایت با رویکرد ایجاد شور و نشاط اجتماعی در حوزه‌های فرهنگی، علمی و گردشگری در قلعه ناصری شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایرانشهر افزود: هدف از برگزاری این جشنواره پیرو منویات مقام معظم رهبری در رابطه با حفظ انسجام و وحدت در کشور، ایجاد روحیه نشاط اجتماعی، استفاده از ظرفیت‌های بکر گردشگری، فرهنگی و اقتصادی بویژه ظرفیت‌های مردمی، فرهنگ و آداب و رسوم حوزه سرزمینی ایرانشهر بزرگ است.

او گفت: در این جشنواره آخرین نتایج و دستاوردهای دستگاه اجرایی در قالب ۷۰ غرفه و ۳ سیاه‌چادر به نمایش عموم درآمد.

دبیر برگزاری جشنواره طلایه‌داران شکوه ایران‌زمین در ایرانشهر افزود: حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی به‌ویژه سوزن‌دوزی، صنعت و معدن، قرارگاه سازندگی، بهداشت، تولیدات دانش‌آموزی، مراکز رشد دانشگاه‌ها و غیره از جمله غرفه‌های این نمایشگاه بود که به مدت ۳ روز به نمایش گذاشته شد.

او خاطرنشان کرد: در این جشنواره که از ۲۳ تا ۲۶ اسفندماه برگزار شد، برنامه‌های فرهنگی مختلفی از جمله موسیقی محلی، نمایش طنز، شعرخوانی و غیره اجرا شد.

انتهای پیام

انتهای پیام/

کد خبر 14011226309966

برچسب‌ها