تلاش برای معرفی شهرستان سمیرم به گردشگران نوروزی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمیرم از تلاش برای معرفی کردن این شهرستان به گردشگری نوروزی به‌عنوان سفیران نوروزی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، سعید سلیمانیان روز گذشته 27 اسفندماه سال 1401، در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سمیرم که با حضور فرماندار جدید این شهرستان و دیگر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن ارائه گزارش از عملکرد این اداره در سطح شهرستان، با اعلام این مطلب گفت: با توجه به تقارن عید نوروز با بهار قرآن، تمامی اداره‌های شهرستان در تلاش هستند تا با ارائه خدماتی متفاوت، طعم این شیرینی در بین همشهریان و به‌ویژه گردشگران نوروزی بیش‌ازپیش لمس شود.

او ادامه داد: شهرستان سمیرم از آمادگی کامل به‌منظور اسکان بیش از 1500 نفر در شبانه‌روز در نوروز 1402 برخوردار است که در قالب 16 مدرسه آموزش‌وپرورش، دو هتل و مجتمع گردشگری، 15 واحد اقامتگاه بومگردی، بیش از 40 واحد خانه مسافر، خوابگاه، مهمانسراهای اداره‌ها و چند حسینیه این ظرفیت تأمین می‌شود.

در ادامه این نشست اصغر هدایت فرماندار جدید شهرستان سمیرم نیز گفت: شهرستان سمیرم در حوزه گردشگری و طبیعت‌گردی دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است و بایستی تمام تلاشمان را برای معرفی این شهرستان به‌عنوان شهرستان گردشگری انجام دهیم، لذا ایام نوروز و تعطیلات پیش روی بهترین فرصت است که هرکدام از میهمانان نوروزی به‌عنوان سفیران فرهنگی بهترین مبلغ برای این شهرستان باشند. همچنین می‌بایست تمامی متصدیان تلاش کنند تا بهترین خاطره را برای گردشگران و میهمانان نوروزی رقم بزنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401122823755

برچسب‌ها