دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان کردستان رسماً آغاز به‌کار کرد

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر استان کردستان ویژه نوروز ۱۴۰۲ رسماً آغاز به‌کار کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، جواد واحدی روز دوشنبه ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ در سفر به کردستان و با حضور در آیین افتتاح این دبیرخانه گفت: استان کردستان با وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان و بی‌نظیر در سطح کشور و دنیا نماد فرهنگ، طبیعت و مهربانی است. 

معاون امور مجلس و حقوقی وزارت میراث‌فرهنگی اظهار کرد: همچنین ویژگی خاص این استان وجود وحدت، همدلی و هم‌افزایی مابین تمامی بخش‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با استاندار، مدیران ارشد استانی و همچنین مجموعه کارکنان این اداره‌کل و بخش‌های خصوصی، به معنای واقعی است. 

او عنوان کرد: استاندار کردستان از جمله استاندارانی است که با حمایت و توجه خود تأکید ویژه‌ای در توسعه و رونق صنعت گردشگری دارد. 

واحدی با بیان اینکه زیرساخت‌های فعلی گردشگری در کردستان کافی نیست، افزود: فراهم کردن و تقویت زیرساخت‌های گردشگری به منظور جذب بیشتر گردشگران، به‌صورت استانی و ملی در دستور کار قرار خواهد گرفت. 

او بیان کرد: حضور مهندس سید عزت‌الله ضرغامی در مقام وزارت با سابقه کاری در بخش‌های مختلف فرهنگی، منشاء تحول و پیشرفت برای کشور در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است. 

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت‌ها در مسیر توسعه پایدار گردشگری و رونق اقتصادی به خوبی بهره بگیریم و شاهد تحولات بسیار خوبی در کشور باشیم. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020103348201

برچسب‌ها