فضاسازی شهری قم با حال و هوای نوروزی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم از فضاسازی شهری قم با هدف معرفی آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان در قالب اکران بنرهای نوروزی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی روز پنجشنبه ۳ فروردین‌ماه با بیان اینکه استان قم علاوه بر بارگاه منور حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران با دارا بودن آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری فراوان می‌تواند یک مقصد مهم گردشگری برای علاقه‌مندان به شمار می‌رود، گفت: در همین راستا اداره‌کل میراث‌فرهنگی با مشارکت شهرداری قم اقدام به نصب و اکران بنرهای مناسبتی با حال و هوای نوروزی در سطح شهر در جهت معرفی آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری به مسافران نوروزی کرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم افزود: فضاسازی محیطی و تبلیغات شهری به مناسبت نوروز باستانی در نقاط مختلف شهر به‌طور ویژه انجام شده است.

ارجمندی در ادامه با تاکید بر اهمیت معرفی آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان به زائران و گردشگران، خوش‌آمدگویی به شهر مقدس قم، معرفی سامانه ۱۳۷ برای راهنمای زائران و راهنمای مسیر را بخشی از موضوعات نوروزی برشمرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم اضافه کرد: موضوعاتی مانند اطلاع‌رسانی طرح ویژه نظارت بر مراکز خدماتی، نصب چادر و استعمال دخانیات ممنوع، راهنمای پارکینگ و فهرست استراحتگاه‌های نوروز نیز در سطح شهر اکران شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020103684660

برچسب‌ها