موزه‌های استان بوشهر با تمام ظرفیت پذیرای علاقه‌مندان است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: موزه‌های استان با تمام ظرفیت پذیرای علاقه‌مندان است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش امروز پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ در بازدید از موزه‌‌های منطقه‌ای خلیج‌فارس، شهید رئیسعلی دلواری و قلعه زائر خضرخان اهرمی گفت: به توجه به حجم و جذابیت موزه منطقه‌ای خلیج‌فارس و علاقه مردم به دلوار و شهید رئیسعلی دلواری، این دو موزه شاخص از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ شب پذیرای علاقه‌مندان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: موزه منطقه‌ای خلیج‌فارس با بیش از ۲هزار شیء تاریخی کرانه تا پس‌کرانه خلیج‌فارس، از سه استان بوشهر، هرمزگان و خوزستان ظرفیتی عظیم و تاریخی است که در ایام تعطیلات با تمهیدات اندیشیده شده به طور خاص، برای بازدید عموم آماده شده است.

او ادامه داد: تلاش شده تا با حضور کارشناسان میراث‌فرهنگی در این دو موزه، فرصتی مناسب برای معرفی تاریخ استان به گردشگران فراهم شود.

سجادی‌منش در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای پاک‌سازی، سامان‌دهی و بهسازی قلعه زائر خضرخان اهرمی در حال انجام است و عملیات اجرایی محتوایی و فیزیکی موزه شهید رئیسعلی دلواری نیز در سال جدید آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020103817565

برچسب‌ها