دفتر خدمات گردشگری شرکت سیاحتی علی‌صدر آغاز بکار کرد

با حضور استاندار همدان در آخرین روز از سال ۱۴۰۱ دفتر خدمات گردشگری و پایانه گردشگری شرکت علی‌صدر آغاز به کار کرد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، علیرضا قاسمی فرزاد 29 اسفند ماه در بازدید از این دفتر خدمات گردشگری گفت: در استان بیش از ۱۸۰۰ جاذبه تاریخی، طبیعی و فرهنگی وجود دارد که باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها به معرفی آن ها بپردازیم و با معرفی مطلوب این جاذبه ها، توسعه اقتصادی برای استان به ارمغان خواهد آمد.

استاندار همدان ضمن تاکید بر محوریت و جایگاه مهم گردشگری در اقتصاد استان افزود: غار علیصدر بعنوان یکی از شگفتی‌های جهان ظرفیت جذب مسافران و گردشگران بسیاری را دارد که بایستی بیشتر مورد توجه قرار گیرد و حمایت همه جانبه خود از صنعت گردشگری را خواهیم داشت.

در حاشیه این بازدید کریم ملکی مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: این مجموعه آماده ارائه خدمات و معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان با محوریت غارعلی‌صدر و مجتمع عباس‌آباد (بام همدان) است.

او گفت: در این مجموعه قصد داریم ضمن معرفی توانمندی‌های بی‌نظیر حوزه گردشگری در استان، به معرفی بیش از پیش ظرفیت‌های شرکت بپردازیم.

ملکی افزود: هدایت و جذب مسافران از مهمترین ورودی شهر همدان کمک شایانی به توسعه و رونق گردشگری خواهد کرد و امیدواریم بتوانیم خدمات بهینه و مطلوبی را به گردشگران ارائه دهیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020103889349

برچسب‌ها