رشد ۲۲درصدی تردد خودرویی در سطح استان کرمانشاه/ ارائه خدمات مناسب به گردشگران به صورت شبانه‌روزی

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: با حضور فعال نیروهای هلال احمر و راهنمایان گردشگری در ورودی شهرهای استان کرمانشاه خدمات مناسب به گردشگران ارائه می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز جمعه ۴ فروردین‌ماه 1402 با بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر مستقر در میادین ورودی شهر کرمانشاه، اظهار کرد: ارائه خدمات مناسب به گردشگران در مبادی ورودی شهرها یکی از موارد مهم و مورد تاکید ستاد اجرایی خدمات سفر استان است. 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: در ورودی همه شهرهای استان با حضور نیروهای هلال احمر و راهنمایان گردشگری، خدمات مناسب به گردشگران به صورت شبانه روز ارائه می‌شود. 

او ادامه داد: راهنمایان گردشگری در ورودی شهرها علاوه بر معرفی مسیرهای گردشگری، مسافرانی را که نیازمند اسکان باشند، به مراکز ستاد اسکان هدایت می‌کنند. 

فرمانی گفت: خوشبختانه امسال شاهد حضور بسیار مناسب گردشکران هستیم که با توجه به اعلام آمارهای موجود در چند روز گذشته رشد ۲۲ درصدی تردد خودرویی را در سطح استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد هستیم. 

او افزود: با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی در استان در پیک روزهای پیش رو مساعد تر خواهد بود، انتظار می‌رود با یک پیک مناسب سفر در استان مواجه شویم. 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در پایان تاکید کرد: برای بهبود شرایط ترافیکی و مدیریت بهتر سفر در مبادی ورودی استان راهنمایان گردشگری، برای مسافران مسیرهای کم ترافیک‌تر استان را معرفی می‌کنند. 

بازدید از ستادهای اسکان، داروخانه‌ها، بانک‌ها و مجموعه‌های تاریخی از دیگر برنامه‌های بازدید سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020104417327

برچسب‌ها