تورهای قزوین‌گردی «شکوفه‌های بادام» در ایام نوروز برگزار می‌شود

به‌منظور معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری قزوین دیار تاریخ و طبیعت به گردشگران در ایام نوروز 1402تورهای یک‌روزه قزوین‌گردی با عنوان شکوفه‌های بادام برگزار می‌شود.

 به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین، علیرضا خزائلی روز جمعه 4 فروردین 1402 با اشاره به ظرفیت‌های غنی و متفاوت قزوین در حوزه گردشگری گفت: شهر قزوین با تنوع و تعدد آثار تاریخی و جاذبه‌های منحصربه‌فرد گردشگری می‌تواند نظر هر گردشگری را به سوی خود جلب کند و در ایام نوروز 1402 با تمهیدات دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، بسیاری از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری برای پذیرایی از میهمانان نوروزی مهیا شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین هدف از اجرای تورهای یک‌روزه قزوین‌گردی را معرفی کهن‌شهر قزوین به گردشگران خواند و ادامه داد: تور قزوین‌گردی شکوفه‌های بادام با هدف معرفی و آشنایی گردشگران با پیشینه تاریخی، فرهنگی، طبیعی، آداب و رسوم و صنایع‌دستی و هنرهای سنتی قزوین اجرا می‌شود.

خزائلی خاطرنشان کرد: این تورها شامل تورهاى نيم‌روزه شهرگشت، تورهاى گردشگرى اختصاصي، باغستان‌گردى، تورهاى پياده‌گردى و تورهاى تجربه‌گرا می‌شود و ثبت نام آن در محل کاخ‌موزه چهلستون قزوین انجام می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020104492622

برچسب‌ها