بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان یزد، احمد آخوندی با اعلام این خبر گفت: با توجه به ثبت شکایت مسافرین نوروزی یزد در سامانه 09629 از روز 24 اسفند تا 4 فروردینماه، 15 شکایت مورد رسیدگی قرار گرفت.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان یزد افزود: اکثر شکایتها مربوط به مسائل مرتبط با اسکان و اقامت مسافران و به دلیل کنسل شدن رزرو بوده، همچنین بخشی از آن در خصوص درخواست ارتقای سطح خدمات یا جلوگیری از فعالیت واحد فاقد مجوز بوده است.
آخوندی ادامه داد: موضوعی که در نارضایتی مسافران مشهود بوده درزمینهی خرید از سایتهای رزرواسیون یا دفاتر خدمات مسافرتی است و اینکه برای خرید اتاق هزینهای بالاتر از نرخ مصوب واحد را باید پرداخت کنند.
به گفته او همه موارد ثبتشده در سامانه طی همان روز مورد رسیدگی قرارگرفته و نسبت به رفع مشکل و جلب نظر میهمانان اقدام شده است.
انتهای پیام/
انتهای پیام/