افتتاح بازارچه تولید محصولات روستایی، عشایری و صنایع‌دستی رضوانشهر

بازارچه تولید محصولات روستایی، عشایری و صنایع دستی با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در روستای ساحلی شفارود رضوانشهر افتتاح شد.

به‌گزاش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ولی جهانی 4 فروردین 1402 در آیین افتتاح این بازاچه، با بیان تحقق وعده‌های دولت سیزدهم، مبنی بر شکوفایی اقتصاد در همه مناطق، گفت: این بازارچه ساحلی با هدف عرضه تولیدات مردم مناطق روستایی و عشایری و دسترسی آسان گردشگران به این تولیدات، در منطقه ساحلی شفارود این شهرستان راه‌اندازی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان به حمایت دولت و تاکید استاندار گیلان مبنی بر بالا بردن اقتصاد روستاییان اشاره کرد و افزود: برای توانمندسازی اقتصاد روستا‌ها و ایجاد اشتغال در این شهرستان از جمله در حوزه‌های مختلف گردشگری، بوم گردی و کشاورزی باید بیش از پیش تلاش کنیم.

فرماندار رضوانشهر هم گفت: با راهاندازی این بازارچه با ۵۴۰ مترمربع مساحت و ۲۵ غرفه برای عرضه محصولات روستایی، تولیدات لبنی ارگانیک، صنایع‌دستی وغذا‌های بومی محلی، برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰ نفر غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

سید نادر صفوی میرمحله افزود: بازاچه تولید محصولات روستایی و عشایری تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ دایر است و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۲ از این بازاچه بازدید کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020105709524

برچسب‌ها