برگزاری ویژه برنامه «کاروان شادی کودکانه» در روستاهای محروم منطقه آزاد اروند

مدیر اجتماعی و محرومیت زدایی سازمان منطقه آزاد اروند از حرکت کاروان شادی با هدف ایجاد شادی و نشاط معنوی در بین کودکان و نوجوانان روستاهای کم برخوردار منطقه، خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، احسان اسلامی با اشاره به اجرای نمایش و قصه‌گویی توسط کاروان‌های سیار در مناطق کم‌برخوردار و اجرای برنامه‌های شادی‌بخش برای کودکان، افزود: در راستای همین برنامه و به مناسبت عید نوروز هدایایی بین 500 کودک، توزیع شد.

اسلامی تصریح کرد: این کاروان شادی با هدف ایجاد روحیه و شادی و نشاط معنوی، در بین کودکان، جوانان و نوجوانان روستاها با برگزاری برنامه‌هایی نظیر، تئاتر، بازی، مسابقه و… همراه بود.

مدیر اجتماعی و محرومیت‌زدایی سازمان منطقه آزاد اروند ضمن بیان اینکه این مدیریت با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی به استقبال بهار طبیعت و بهار قرآن رفته است، اظهار کرد: تلاش داریم در جهت رفع تبعیض و توزیع متوازن در حد توان خود و به مناسبت‌های مختلف از مناطق کمتر دیده‌شده و کم‌برخوردار بازدید کرده و با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح، زمینه نشاط اجتماعی را برای این قشر عزیز جامعه فراهم آوریم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020105900261

برچسب‌ها