بیش از ۱۶هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شد

رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از قبل از تعطیلات تا پنجم فروردین ۱۶ هزار و ۶۳۸ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان پذیرش شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد علی سینایی گفت: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا پایان روز پنجم فروردین سه هزار و ۶۷۵ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۶ هزار و ۶۳۸ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده است.

رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمدبا اشاره به اینکه بیشترین پذیرش مسافران نوروزی مربوط به پایگاه اسکان شهرستان بویراحمد با یک هزار و ۹۷۷خانوار و جمعیتی بالغ بر هشت هزار و ۳۰۸ نفر بوده است افزود: شهرستان گچساران و کهگیلویه در رتبه های بعدی پذیرش اسکان مسافران نوروزی است.

سینایی‌ بیشترین مهمانان نوروزی امسال را از استانهای اصفهان، چهار محال بختیاری، فارس و خوزستان برشمرد و یادآور شد:۱۲ پایگاه و ۱۶۳ مدرسه پیش بینی شده جهت اسکان نوروزی توسط آموزش و پرورش استان تا ۱۲ فروردین ماه پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی است.

او ادامه داد :۱۲پایگاه و ۱۶۳ آموزشگاه در قالب یک هزار و ۲۶۱ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی ۱۴۰۲ در استان مهیا شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020106400775

برچسب‌ها