ارائه خدمات تاسیسات گردشگری قزوین با حفظ حرمت ماه مبارک رمضان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین گفت: تاسیسات گردشگری دارای مجوز از این اداره‌کل در ایام ماه مبارک رمضان مجاز به ارائه خدمات به گردشگران با حفظ شئونات و حرمت ماه مبارک رمضان هستند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین علیرضا خزائلی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی سلامتی برای مسافران و گردشگران نوروزی گفت: برابر با دستورالعمل ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور، تاسیسات گردشگری دارای مجوز در ایام ماه مبارک رمضان  با رعایت شئونات اسلامی و حفظ حرمت این ماه مبارک، مجاز به ارائه خدمات موردنیاز به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر قزوین افزود: در همین راستا اماکن اقامتی رسمی، مجتمع‌های خدماتی‌رفاهی و واحدهای پذیرایی بین‌راهی که دارای مجوز از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هستند با رعایت موازین شرعی و حفظ شئونات اسلامی می‌توانند به ارائه خدمات بپردازند.

او با بیان اینکه از مسافران و گردشگران عزیز انتظار داریم حرمت روزه‌داران را نگه داشته و از تظاهر به روزه‌خواری بپرهیزند، خاطرنشان کرد: در سطح شهر نیز تعدادی رستوران منتخب دارای مجوز می‌توانند با حفظ آداب و حرمت ماه مبارک  به مسافران و گردشگران ارائه خدمات داشته باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020106492921

برچسب‌ها