نظارت ویژه بر تاسیسات گردشگری قم از نیمه شعبان تا پایان نوروز

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم گفت: نظارت بر تاسیسات گردشگری استان که به صورت ویژه از نیمه شعبان آغاز شده است، تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ در دیدار با احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گزارشی از عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان ارائه کرد و گفت: برنامه‌ریزی ستاد اجرای خدمات سفر استان برای خدمت‌رسانی به زائران کریمه اهل بیت (ع) از چند ماه پیش با تشکیل کمیته‌های تخصصی نه‌گانه اسکان، نظارت، پشتیبانی، حراست، موزه‌ها، یگان‌حفاظت، اطلاع‌رسانی، آمار و صنایع‌دستی شروع شده بود. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم ادامه داد: در قالب طرح تشدید نظارت‌ها به منظور ارائه خدمات شایسته به زائران از ۱۴ اسفندماه سال گذشته تا نهم فروردین‌ماه 1402در ۵۴۴ مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری، ۱۸۳ مورد تذکر، ۱۲ مورد اخطار پلمب، ۱۲ مورد پلمب و ۱۲ مورد فک پلمب برای واحدهای اقامتی و گردشگری متخلف صادر شده است. 

او در پایان گفت: فعالیت اعضای کمیته‌ها که به صورت ویژه از نیمه شعبان برای خدمت‌رسانی به زائران آغاز شده است تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020111684798

برچسب‌ها