180 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری چهارمحال و بختیاری انجام شد

رئیس گروه مراکز و خدمات گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: از 15 اسفندماه سال گذشته تاکنون 180 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری زیرمجموعه این اداره‌کل انجام شده است.

به‌گزارش میراث‌‍آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، جواد عبداللهی با اعلام این خبر تأکید کرد: این بازدیدها از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی انجام شده است.

رئیس گروه مراکز و خدمات گردشگری چهارمحال و بختیاری افزود: برای نظارت‌های نوروزی در چهارمحال و بختیاری 11 گروه مشترک با عضویت نمایندگانی از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اماکن عمومی، بهداشت و درمان و تعزیرات حکومتی استان تشکیل و فعال شد.

او تصریح کرد: به‌دنبال بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری از 15 اسفندماه سال گذشته تاکنون 26 فقره تشویق و 30 فقره تذکر برای فعالان این حوزه صادر شده است.

عبدالهی یادآور شد: در این مدت سه فقره شکایت از سوی گردشگران و مسافران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری دریافت شده است که هم‌اکنون در مرحله رسیدگی قرار دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020111748128

برچسب‌ها