انجام بیش از 2 هزار پرواز نوروزی در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از انجام بیش از 2 هزار پرواز نوروزی و جابجایی نزدیک به 300 هزار مسافر از این شرکت خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر،‌ سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از اعزام و پذیرش بیش از ۲۹۸ هزار مسافر در قالب بیش از 2 هزار پرواز نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

سعید چلندری با اشاره به انجام یک هزار و 2 پرواز ورودی و یک هزار و 1 پرواز خروجی، میانگین تاخیر پروازهای مسافری را تا پایان هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ برابر با ۳۱ دقیقه اعلام کرد.

چلندری در ادامه تعداد مسافر ورودی به کشور را در این ایام  را بیش از صد و هفده هزار نفر و تعداد مسافر خروجی از مهمترین درگاه هوایی کشور تا هشتم فروردین ۱۴۰۲ را حدود ۱۸۰ هزار نفر عنوان کرد.

او افزود: مرحله دوم سفرهای نوروزی آغاز شده و با شروع بازگشت مسافران مرحله اول سفر برای تعداد دیگری از مسافران آغاز می‌شود که با تمهیدات صورت گرفته‌، تلاش شده که در تمام مراحل جذب و اعزام و بازگشت مسافران، کاهش ایستایی در گیت‌ها را داشته باشیم و تسهیلات لازم با کیفیت مطلوب ارائه شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020111900601

برچسب‌ها