رشد 19 درصدی اقامت مسافران و گردشگران در فردوس خراسان جنوبی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس در دیدار با امام‌ جمعه این شهرستان از رشد 19 درصدی اقامت مسافران و گردشگران در فردوس خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، کاظم شبنم‌زاده دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان روز سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه 1402 ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این ستاد گفت: در ایام تعطیلات نوروز حدود ۲۰۰ هزار نفر در شهرستان در کمپ‌های رسمی، غیررسمی و اضطراری شهرستان اقامت داشته‌اند که نسبت به مشابه سال قبل از رشد ۱۹ درصدی برخوردار بوده و این نشان از افزایش میزان ماندگاری مسافر در شهرستان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شاکری امام‌جمعه شهر فردوس ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر در خصوص ارائه خدمات به مسافران و معرفی ظرفیت‌های شهرستان به‌ویژه در ایام تعطیلات نوروز، بر همکاری همه‌جانبه همه دستگاه‌ها برای توسعه شهرستان و تحقق شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) با موضوع مهار تورم و رشد تولید تأکید کرد.

اوبا اشاره به ظرفیت‌های شهرستان در حوزه گردشگری، صنایع‌دستی و میراث کهن، خواستار سامان‌دهی شهر تون به‌ویژه محله تاریخی سردشت برای بازدید و بهره‌مندی گردشگران شد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 1402011613430

برچسب‌ها