مدیران تأسیسات گردشگری قم در برابر مسئله حجاب و عفاف مسئولند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم بر ضرورت رعایت حریم حجاب و عفاف در اماکن اقامتی و گردشگری استان تاکید کرد و گفت: مدیران تأسیسات گردشگری در قبال مسئله حجاب و عفاف مسئول هستند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی در جلسه‌ای که با روسای انجمن‌های گردشگری قم برگزار شد ضمن قدردانی از مجتمع‌هایی که در ایام نوروز عملکرد خوبی در حوزه عفاف و حجاب داشتند، گفت: شهر قم شهری مذهبی است، این شهر به نام حضرت فاطمه معصومه (س) مزین شده از این رو ایجاب می‌کند به مسئله عفاف و حجاب نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم در ادامه با تاکید بر اینکه همه مدیران تأسیسات گردشگری در برابر مسئله حجاب و عفاف مسئولند، تصریح کرد: در حوزه عفاف و حجاب باید با حساسیت ویژه نگاه کنیم و روسای انجمن‌ها باید اهتمام جدی‌تری نسبت به مقوله حجاب و عفاف داشته باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم ادامه داد: در برخورد با گردشگران کم حجاب ضرورت امر به معروف و نهی از منکر ایجاب می‌کند که با احترام برخورد کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020119684233

برچسب‌ها