تداوم بازدیدهای نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از تأسیسات گردشگری کردستان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، از تداوم بازدیدهای نظارتی بر تمامی تأسیسات گردشگری استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، منصور مهرزاد در این‌ باره گفت: طرح بازدید نظارتی مشترک از تأسیسات گردشگری استان از ابتدای ماه مبارک رمضان توسط کارشناسان این اداره‌کل و ادارات صمت، نظارت بر اماکن عمومی، علوم‌پزشکی، تعزیرات و مرکز بهداشت و سایر ارگان‌های نظارتی آغاز و تا پایان این ماه مبارک با جدیت ادامه دارد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان رعایت شئونات اسلامی و حرمت ماه مبارک رمضان را یکی از اصلی‌ترین وظایف دستگاه‌های نظارتی در این ایام دانست و افزود: به‌منظور اهتمام بیشتر در رعایت موارد قانونی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، نصب دستورالعمل نظارت بر تأسیسات گردشگری، به تمامی واحدها ابلاغ شده است.

او یادآور شد: امید است با نظارت مستمر بر رعایت ضوابط و مقررات و ارتقای سطح ارائه خدمات در مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری استان بتوانیم خدمات مطلوبی به همشهریان و مسافران ارائه کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020120348351

برچسب‌ها