دوره آموزشی راهنمای طبیعت‌گردی در مازندران برگزار می‌شود

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری دوره آموزشی راهنمای گردشگری در مازندران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، مهران حسنی یکشنبه با اعلام خبر فوق گفت: این دوره آموزشی توسط موسسه آموزشی پیشگامان آوا پارسه، پارک علم و فناوری و دانشگاه تربیت مدرس تحت نظارت واحد آموزش گردشگری برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از صدور گواهی‌نامه معتبر بین‌المللی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اشاره کرد و افزود: طبیعت‌گردی از جمله شاخه‌های پرطرفدار گردشگری در مازندران است. که متقاضیان آن روزبه روز در حال افزایش است چراکه طبیعت‌گردی، صنعتی است که هم می‌تواند از آن به درآمدهای هنگفت رسید وهم برای سلامت افراد برنامه‌ریزی کرد.

او با اشاره به فعالیت ۲۰۷ راهنمای گردشگری در مازندران و نقش آنها در جذب گردشگر گفت:راهنما می‌تواند با عملکرد خود در سفر، گردشگران را به انجام سفرهای متعدد علاقه‌مند کند.

حسنی با بیان این مطلب که راهنمای گردشگری می‌تواند هدفمندسازی سفر را در جامعه نهادینه کند، تصریح کرد: با هدفمند شدن گردشگری می‌توان شاهد دستاوردهای خوبی در زمینه توسعه صنعت گردشگری در کشور باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020120482644

برچسب‌ها