بازدید معاون گردشگری کشور از مجتمع جاده ابریشم بجنورد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: معاون گردشگری کشور از پروژه مجتمع گردشگری جاده ابریشم در کیلومتر ۴ کنارگذر شمالی بجنورد بازدید کرد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ با اعلام این خبر تأکید کرد: معاون گردشگری کشور به همراه مدیرکل تسهیلات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور در استان خراسان شمالی از پروژه گردشگری جاده ابریشم در بجنورد بازدید کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی افزود: اسکان مسافر یکی از زیرساخت‌های مهم و لازم در افزایش ماندگاری مسافر و رونق گردشگری در استان به شمار می‌رود که تلاش می‌کنیم با ایجاد شرایط لازم به این مهم دست یابیم.

مستوفیان ادامه داد: پروژه خدماتی رفاهی و گردشگری جاده ابریشم واقع در کیلومتر ۴ کنارگذر شمالی بجنورد در زمینی با مساحت ۱۰۸هزار مترمربع و با زیر بنای ۲۴هزار و ۲۰۰ مترمربع در حال ساخت است.

او گفت: این مجتمع گردشگری شامل متل، بازارچه صنایع‌دستی و سوغات، ۱۵۰ واحد تجاری بزرگ و کوچک، رستوران‌های مدرن و سنتی، بخش ورزشی، بخش خدمات خودرویی شامل جایگاه سوخت، فروشگاه، تعمیرگاه، کارواش و سالن‌های چندمنظوره است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402012086214

برچسب‌ها