انجام ۲۰۰ عملیات در طرح نوروزی راهداری خوزستان

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: در طرح نوروزی سال‌جاری بیش از ۲۰۰ عملیات توسط راهداری در جاده‌های خوزستان انجام شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، مرتضی بهداروندی با اعلام این خبر گفت: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین‌ماه سال‌جاری بیش از ۲۰۰ عملیات راهداری اعم از لکه‌گیری و چاله‌پرکنی، نصب و شستشوی تابلو، علائم و گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی استان انجام شده است.

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: در این محدوده زمانی و در زمان اجرای طرح نوروزی سال‌جاری ۴۰ تیم راهداری در طول محور‌های استان مستقر شدند و ۱۶۰ نیروی راهدار حضور داشتند. همچنین طی این مدت  ۱۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین به کار گرفته شد و تمرکز عملیات راهداری در دو حوزه ایمنی و نگهداری راه‌ها بود.

او بیان کرد: در حوزه نگهداری راه‌ها دوهزار و ۵۰۰ مترمربع لکه‌گیری و چاله پرکنی، ۶۰ مترمکعب ریزش‌برداری و پاک‌سازی حریم و پارکینگ‌های واقع در طول محور‌های مواصلاتی استان اجرا شد.

بهداروندی اظهار کرد: در حوزه ایمنی نیز عملیات نصب تعداد شش‌ هزار عدد علائم اخباری، انتظامی، پلیس مجازی، چراغ چشمک‌زن همچنین بازتاب‌های یک و دوطرفه در طول محور‌های شریانی به‌ویژه نقاط پرحادثه، همچنین عملیات احیا و اجرای دوهزار کیلومتر خط‌کشی انجام شده است.

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: بیشترین عملیات راهداری در محور‌های ورودی استان و نقاط پرتردد و گردشگرپذیر از جمله از محور‌های خرمشهر ـ آبادان، دزفول، شوشتر، بهبهان و اندیمشک اجرا شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020121478718

برچسب‌ها