احصای بیش از یک هزار فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری استانداری مازندران از احصای بیش از یک هزار فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، سید رحیم بخشی عصر یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲در جلسه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در تابستان سال‌جاری در تهران، گفت: کمیته‌ای در مازندران با محوریت و دبیری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تشکیل شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری استانداری مازندران ادامه داد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه گردشگری با توجه به تاکیدات استاندار مازندران و برگزاری هفت همایش در سطح استان در سال گذشته و احصای بیش از یک هزار فرصت سرمایه‌گذاری با اشتغال‌زایی و کسب و کار و برآورد سرمایه استان در اختیار وزارت اقتصاد و دارایی قرار گرفت.

 او در خصوص تقسیم‌بندی فرصت‌های سرمایه‌گذاری دستگاه‌های اجرایی، گفت: شش فرصت سرمایه‌گذاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، 22 فرصت سرمایه‌گذاری از آب منطقه‌ای استان، یک فرصت سرمایه‌گذاری بندر امیرآباد، 15 فرصت سرمایه‌گذاری از بیش از 60 شهرداری مازندران احصاءشد و توسط مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در اداره‌کل اقتصاد و دارایی به مشاوران معرفی و قرارداد بسته شده است.

بخشی با بیان اینکه برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی در بخش گردشگری، صنعت، معدن و تجارت و اداره‌‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان پیگیری‌هایی انجام شد، تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی مازندران 10 فرصت سرمایه‌گذاری را احصا کرده است.

او خاطرنشان کرد: مجموع این فرصت‌های سرمایه‌گذاری در جلسات کارشناسی به صورت مستمر پیگیری می‌شود تا بتوانیم اردیبهشت ماه سال‌جاری اشتغال و کسب وکار آن را آماده و در سایت سرمایه‌گذاری قرار دهیم.

 مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران با اشاره به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های گردشگری و طبیعی در مازندران، افزود: باید برای رفع موانع و تغییر نگاه‌ها به سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی کنیم.

نخستین رویداد بین‌المللی تندرستی به میزبانی مازندران برگزار می‌شود

همچنین صادق برزگر مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در این جلسه با اشاره به اینکه 2 محور اصلی گردشگری درمانی و تندرستی در مازندران تعریف شده از این استان به‌عنوان قطب گردشگری تندرستی نام برد.

او ادامه داد: برگزاری نخستین رویداد بین‌المللی تندرستی به میزبانی مازندران در سال‌جاری در دستور کار این اداره قرار دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری و طبیعی در مازندران باید از فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان استفاده شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020121482500

برچسب‌ها