اقامت 300 نفر در تنها بوم‌گردی نرماشیر کرمان در ایام نوروز

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نرماشیر گفت: تنها اقامتگاه بوم‌گردی این شهرستان در ایام نوروز 300 مسافر نوروزی را میزبانی کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، محمد منعمی‌زاده اظهار کرد: شهرستان نرماشیر در نوروز 1402 میزبان مسافران و میهمان‌های نوروزی زیادی بوده که  تعداد 300 نفر آن‌ها در اقامتگاه بوم‌گردی نرماشیر و مابقی نیز در ستاد اسکان آموزش و پرورش اقامت داده شدند.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نرماشیر افزود: این تعداد اقامت در یک واحد بوم‌گردی بی‌سابقه بوده و امیدواریم با همکاری فرماندار شهرستان نرماشیر که همیشه در زمینه گردشگری با میراث‌فرهنگی همراه بوده است درصدد ایجاد اقامتگاه‌های بیشتری برآییم.

او ادامه داد: خوشبختانه در ایام نوروز با راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی در ورودی شهرستان نرماشیر، مسافران با صنایع‌دستی و هنرهای سنتی این خطه آشنا شدند.

منعمی‌زاده خاطرنشان کرد: شهرستان نرماشیر دارای بناهای تاریخی متعدد و نخلستان‌های زیادی است که می‌توانیم با ایجاد چند مسیر گردشگری تمامی این جاذبه‌ها را به آن‌ها معرفی کنیم.

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/

کد خبر 14020122459182

برچسب‌ها