دیدار وزیر میراث‌فرهنگی با سه نماینده مجلس/ از تسریع در مرمت و بازسازی اماکن تاریخی تا پرداخت تسهیلات

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عصر دوشنبه ۲۱فروردین ۱۴۰۲ میزبان مهدی عیسی‌زاده نماینده مردم میاندوآب، علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل و کیوان مرادیان نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی بود.

به گزارش میراث آریا، در این دیدار علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل درباره ماموریت‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حوزه انتخابیه شهرستان بابل طرح موضوع کرد که از اهم آن می‌توان به تسریع در مرمت و بازسازی اماکن تاریخی و میراث‌فرهنگی شهرستان بابل، مرقد امامزاده و مدرسه علمیه که از بناهای تاریخی قدیمی است اشاره کرد.

کیوان مرادیان کوچکسرایی از حوزه انتخابیه جویبار، سواد کوه و قائمشهر نیز در این دیدار درباره توسعه زیر ساخت‌های گردشگری، حفظ و احیای ابنیه‌های تاریخی در حوزه انتخابیه خود با مهندس ضرغامی گفت‌وگو کرد.

مهدی عیسی‌زاده رئیس کمیسیون اجتماعی به همراه سه نفر از فعالان بخش خصوصی نیز در دیدار با وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره توسعه زیر‌ساخت‌های گردشگری و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و اجرای پروژه‌های پیشران گردشگری با تامین زیرساخت‌ها و همچنین پرداخت تسهیلات توسط وزارتخانه بحث و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020122622236

برچسب‌ها