سرپرست اداره میراث‌فرهنگی شهرستان بستک هرمزگان منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بستک منصوب شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، روز سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه 1402، در جلسه‌ای با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، جلالی سرپرست فرمانداری بستک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قائدی امام‌جمعه و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان بستک، «سید ابراهیم کوخردی» به‌عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بستک منصوب شد.

محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در این جلسه، با اشاره به ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری شهرستان بستک گفت: شهرستان بستک  با دارا بودن ۲۱ اثر تاریخی در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده، جاذبه‌های کم‌نظیر در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی از اهمیت ویژه‌ای در استان برخوردار است.

او افزود: توسعه گردشگری با حمایت از بخش خصوصی از اولویت‌های این اداره‌کل است و با نگاه ویژه این مهم دنبال می‌شود.

محسنی ادامه داد: با شناختی که از رئیس جدید اداره میراث‌فرهنگی بستک داریم، امیدواریم بتوانیم با همراهی مسئولان گامی مهم در توسعه سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این شهرستان برداریم.

در پایان جلسه از تلاش‌های ماشاءالله خنجی، رئیس پیشین اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 14020130395285

برچسب‌ها