تکمیل ظرفیت اقامتی کاشان در آغاز فصل گلاب‌گیری

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشان از تکمیل ظرفیت تأسیسات اقامتی این شهرستان در ایام تعطیلات عید سعید فطر و همچنین در آستانه آغاز فصل گلاب‌گیری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، احمد دانایی‌نیا با اعلام این مطلب گفت: تمامی مراکز و تأسیسات اقامتی شهرستان که شامل هتل، اقامتگاه‌های سنتی، هتل آپارتمان و مهمان‌پذیر است در آستانه فصل گلاب‌گیری و ایام تعطیلات عید سعید فطر، ظرفیت‌شان تکمیل‌ شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشان ادامه داد: با توجه به شرایط ویژه اقلیمی منطقه کاشان و رویش گل‌های محمدی، هر ساله شهرستان کاشان میزبان بیش از یک‌ میلیون گردشگر در قالب تورهای گلاب‌گیری در بازه زمانی اوایل اردیبهشت تا پایان خردادماه و در برخی مناطق کوهستانی تا اواسط تیرماه است.

او با اشاره به تکمیل ظرفیت2هزار و 900 تختی در مراکز اقامتی و پذیرایی رسمی شهرستان، از آمادگی بیش از ۱۰۰ واحد استیجاری در قالب خانه مسافر خبر داد و افزود: با توجه به تقاضای بالای اقامت در این ایام، در بخش مرکزی و بخش‌های تابعه نیاسر، قمصر و برزک نیز به‌منظور ساماندهی خانه مسافرها در این فصل و در قالب ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان اقدامات مهمی انجام‌ شده است.

دانایی‌نیا تصریح کرد: به‌منظور ارائه خدمات بهتر به گردشگران علی‌رغم برنامه‌ریزی شهرستان در قالب اجرای طرح‌های ترافیکی ویژه، استقرار راهنمایان، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و تأمین اقلام ضروری، از تورهای گردشگری درخواست می‌شود با توجه به بازه زمانی ۲ ماهه ایام گلاب‌گیری، برنامه سفر خود را با توجه به شلوغی روزهای پایانی هفته، در تمامی روزهای هفته در این بازه زمانی توزیع کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402020423364

برچسب‌ها