افزایش رضایت گردشگران دستاورد تحقق مصوبات سفر رئیس‌جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رفع برخی از نواقص زیرساخت‌های گردشگری این استان از محل اعتبارات سفر هیئت دولت، گفت: افزایش رضایت گردشگران دستاورد تحقق مصوبات سفر رئیس‌جمهور در کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی پور اظهار کرد: سیر و سیاحت در تفرجگاه‌های استان امسال به دلیل بهبود زیرساخت‌ها وضعیت متفاوتی نسبت به سال‌های قبل داشته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بهبود راه‌های دسترسی به برخی تفرجگاه‌ها، افزایش زیرساخت‌هایی مانند سرویس‌های بهداشتی و امکانات اردوگاه‌های گردشگری در این استان سبب شده که تفریح در جاذبه‌های طبیعی کهگیلویه و بویراحمد امسال دل‌پذیرتر از هر سال انجام شود.

طالبی‌پور افزود: این اقدامات از اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار از محل سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد به حوزه توسعه زیرساخت‌های گردشگری انجام‌ شده که نقش بسزایی در رونق و توسعه صنعت گردشگری این استان داشته است.

او ادامه داد: در حالی‌ که کمبود امکانات رفاهی برای گردشگران در سال‌های گذشته همواره موجب گلایه مسافرانی بوده که تفرجگاه‌های طبیعی کهگیلویه و بویراحمد را برای سفر انتخاب می‌کردند. تقویت زیرساخت‌های این حوزه نه‌تنها زمینه رونق گردشگری را فراهم کرده، بلکه افزایش درآمد سرمایه‌گذاران را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020204400588

برچسب‌ها