«دارالامان» آماده برگزاری رویداد «اردبیل 2023» می‌شود

با برگزاری مراسم معرفی اردبیل به‌عنوان پایتخت گردشگری، رویداد «اردبیل 2023» آغاز می‌شود. به همین مناسبت اواخر هفته جاری دبیرکل اکو و وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به اردبیل سفر می‌کنند.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، این آیین در سالن فرهنگی، هنری فدک اردبیل در روز هفتم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد که علاوه بر دبیرکل اکو و مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سفرای کشورهای عضو اکو نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

همچنین قرار است تعداد دیگری از مسئولان کشوری و رایزنان اقتصادی سفارتخانه‌های کشورهای عضو اکو در اردبیل حاضر شوند و با بخش عظیمی از توانمندی‌های این استان در حوزه گردشگری آشنا شوند.

در همین رابطه به همت اداره‌کل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، گروهی از خبرنگاران خارجی در سفر سه‌روزه به اردبیل ضمن شرکت در این رویداد از جاذبه‌های گردشگری، آثار فرهنگی تاریخی و ظرفیت‌های صنایع‌دستی این استان بازدید خواهند کرد.

مهمانان حاضر در این مراسم علاوه بر حضور در سرعین، از بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی و همچنین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر، در کشت و صنعت مغان و پارس به‌عنوان ظرفیت بی‌نظیر سرمایه‌گذاری بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020205640339

برچسب‌ها