اعلام فراخوان تهیه مولاژ جاذبه‌های گردشگری آذربایجان غربی

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از اعلام فراخوان تهیه مولاژ جاذبه‌های تاریخی و گردشگری خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی،  رضا حیدری با اعلام این مطلب اظهار کرد: این اداره‌کل در نظر دارد برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان نمایشگاه «تندیسی از سرزمین زیبایی‌ها» را برگزار کند که در این راستا از همه هنرمندان و علاقه‌مندان دعوت می‌کند تا با ساخت مولاژهایی از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری در این نمایشگاه شرکت کنند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: از بین تندیس‌ها به سه اثر برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

او گفت: مهلت ارسال آثار تا 20 اردیبهشت 1402 بوده و زمان برگزاری نمایشگاه نیز 28 اردیبهشت روز جهانی موزه و میراث‌فرهنگی است.

حیدری تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس ارومیه، خیابان شهید بهشتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی  آذربایجان غربی_معاونت گردشگری ارسال کرده و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های 3-04433489851 تماس حاصل کنند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در صورتی که اثری با جزئیات کامل و زیبا طراحی و ساخته شود برای ارائه در مراکز مختلف امکان درخواست تولید انبوه هم وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020209378638

برچسب‌ها