معرفی ظرفیت‌های صنایع‌دستی و گردشگری لرستان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از معرفی ظرفیت‌های صنایع‌دستی و گردشگری لرستان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی تهران خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن‌پور با بیان این خبر گفت: در راستای معرفی ظرفیت‌های استان در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری تلاش می‌کنیم حضور چشمگیر و تاثیرگذاری در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی تهران داشته باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان اظهار کرد: در این نمایشگاه تولیدات صنایع‌دستی استان در 11 رشته سوزن‌دوزی، گلیم، جاجیم، ماشته، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی، سفال سرامیک، ورشوسازی، قلم‌زنی، کپوبافی، تولیدات چرمی و البسه محلی اقوام لر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد و در این بین این رشته‌ها، سوزن‌دوزی، قلم‌زنی، گلیم و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی به صورت ورکشاپ به نمایش گذاشته خواهد شد.

او با بیان اینکه حضور در این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای معرفی لرستان در حوزه گردشگری نیز محسوب می‌شود، افزود: معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، به تصویر کشیدن جاذبه‌های گردشگری استان در قالب فیلم و عکس و همچنین ارائه سوغات محلی استان بخشی دیگر از برنامه های استان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی تهران خواهد بود.

حسن‌پور بیان کرد: غرفه صنایع‌دستی و گردشگری لرستان در سالن 35 نمایشگاه بین‌المللی تهران از 17 الی 20 اردیبهشت ماه و از ساعت 9 صبح تا 17 عصر آماده بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020211309584

برچسب‌ها