اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: علاقمند به همکاری با دانشگاه محقق اردبیلی هستیم که عقد تفاهمنامه می‌تواند در این مسیر‌ کمک کننده باشد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب در دیدار با رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: با توجه به توانمندی‌های دانشگاه محقق اردبیلی در حوزه‌های مسئولیتی اداره کل میراث‌فرهنگی، با عقد تفاهمنامه به دنبال گسترش روابط و همکاری بیشتر هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: پروژه‌های پژوهش محور متعددی می‌تواند در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با همکاری دو طرف اتفاق بیفتد و ما علاقمند به همکاری در این زمینه هستیم.

او تاکید کرد: همایش بین‌المللی گردشگری پایدار در راستای رویداد اردبیل ۲۰۲۳ و با محوریت دانشگاه محقق اردبیلی پاییز امسال برگزار می‌شود و این یکی از همکاری‌های دانشگاه و اداره کل میراث‌فرهنگی است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این جلسه گفت: دانشگاه محقق اردبیلی و میراث فرهنگی در زمینه طرح‌های پژوهشی می‌توانند همکاری مفیدی داشته باشند.

اسماعیل چمنی به استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند دانشگاه محقق اردبیلی در پروژه های مشترک اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود پروژه های مشترک میان دو دستگاه اجرا شود که به نفع استان بوده و در مسیر برنامه‌ریزی برای آینده دانشجویان رشته‌های مرتبط نیز موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020214292377

برچسب‌ها