استان کردستان میزبان اولین همایش طبیعت‌گردی غرب کشور می‌شود

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: اولین همایش طبیعت‌گردی غرب کشور روز ١٨ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری به میزبانی استان کردستان در شهرستان مریوان برگزار می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، منصور مهرزاد در این‌باره اظهار کرد: این همایش سه روزه با حضور مدیرکل توسعه گردشگری داخلی  وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، کارشناسان و تور‌گردانانی از سراسر كشور به میزبانی استان کردستان در شهرستان مریوان و منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان هدف از برگزاری این همایش را معرفی جاذبه‌های طبیعی و اكوتوریسم استان عنوان کرد و افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی با محوریت معرفی پروژه روستاهای جهانی از جمله برنامه‌های اولین همایش طبیعت‌گردی غرب کشور در کردستان است‌.

او یادآور شد: بازدید از سایت‌های پرنده‌نگری مریوان، بازدید از سایت لک‌لک‌ها در روستای دره‌تفی و بازدید از روستاهای منطقه هورامان از دیگر برنامه‌های جانبی این همایش منطقه‌ای است که تا ٢٠ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020214348913

برچسب‌ها