پایان رویداد کشوری استارتاپی فرصت‌های توسعه گردشگری استان قم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم از پایان نخستین رویداد کشوری استارتاپی فرصت‌های توسعه گردشگری استان با معرفی صاحبان ایده‌های برتر خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم اظهار کرد: نخستین رویداد ملی استارتاپی فرصت‌های توسعه گردشگری استان قم که به همت مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم برگزار شد با معرفی صاحبان ایده‌های برتر به کار خود پایان داد. 

او افزود: این رویداد ملی در ۱۰ محور فناوری‌های نوین، هوشمندسازی تجهیزات و فعالیت‌ها، معماری اماکن گردشگری و نمادهای شهری، وضعیت محیط‌زیست شهری و توسعه گردشگری، توسعه گردشگری روستایی و طبیعت‌گردی، کارآفرینی و اشتغال‌زایی در گردشگری، گردشگری مذهبی و فرهنگی و توسعه گردشگری، مدیریت بحران و توسعه گردشگری، حمل‌ونقل و توسعه گردشگری، توسعه گردشگری سلامت و درمانی، ایجاد پارک‌های موضوعی و توسعه گردشگری برگزار شد. 

ارجمندی عنوان کرد: در این رویداد ۱۸ ایده مختلف از شهرهای تهران، اصفهان، تبریز و قم به دبیرخانه این رویداد ارسال شد که پس از داوری ۳ ایده برتر در حوزه گردشگری معرفی شد. 

او ایده‌های «سکوی یکپارچه گردشگری سلامت استان قم»، «پاک‌گرد» و «سامانه جامع ورزش با محوریت توریست ورزشی» را به ترتیب ایده‌های برتر نخستین رویداد استارتاپی فرصت‌های توسعه گردشگری استان قم نام برد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم گفت: ایده پردازان برتر علاوه بر دریافت جوایز و تندیس این دوره ضمن استقرار در مرکز نوآوری گردشگری به صندوق‌های سرمایه‌گذاری معرفی خواهند شد. 


انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020218684111

برچسب‌ها