۴ طرح گردشگری در قم به تصویب رسید

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم گفت: چهار طرح گردشگری در کمیته طرح‌های متقاضی ایجاد تاسیسات گردشگری استان با حجم سرمایه‌گذاری ۱۶۳۰ میلیارد ریالی به تصویب رسید.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگردی و صنایع‌دستی قم، مجید ستایش اظهار کرد: جلسه کمیته طرح‌های متقاضی ایجاد تاسیسات گردشگری در سالن جلسات اداره‌کل با حضور اعضای کمیته به منظور بررسی طرح‌های متقاضی ایجاد تأسیسات گردشگری برگزار شد. 

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم ادامه داد: در این کمیته از مجموع شش طرح گردشگری با ایجاد و ساخت چهار مجتمع گردشگری موافقت اصولی انجام شد. 

ستایش با بیان اینکه این طرح‌ها شامل ساخت دو مجتمع گردشگری در جاده ورجان - پردیسان، یک مجتمع در کهک و یک مجتمع در وشنوه خواهد بود، افزود: حجم سرمایه‌گذاری در این چهار طرح مصوب ۱۶۳۰ میلیارد ریال است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۱۵۸ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود. 

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم با بیان اینکه طرح‌های گردشگری نقش قابل‌توجهی در توسعه گردشگری و رونق اقتصادی استان دارند، گفت: با ایجاد زیرساخت‌های لازم در استان می‌توان زمینه را برای جذب و ماندگاری مسافران و گردشگران در استان فراهم کرد. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020219684480

برچسب‌ها