ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین حسینی آغاز شد/ از مشهد‌الرضا تا کربلای معلی با پای دل

ثبت نام طولانی‌ترین مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی آغاز شد و اعضای این کاروان مسیر مشهد تا کربلای معلی را با پای پیاده طی خواهند کرد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، کاروان پیاده انصار‌الحسین (ع) وابسته به مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌ الله‌الاعظم (عج) در مشهد مقدس، امسال برای بیست و دومین سال متوالی حرکت معنوی خود را با پای پیاده از مشهد الرضا تا کربلای معلی آغاز خواهد کرد.

کاروان پیاده انصارالحسین (ع) که با هدف ترویج و گسترش معارف حسینی از مشهدمقدس تا کربلای معلی با پای پیاده مسیر را طی می‌کنند، پس ازگذراندن مسافت دو هزار و ۶۰۰ کیلومتری در کشور‌های ایران و عراق، همزمان با اربعین حسینی به کربلای معلی خواهد رسید.

ثبت نام در این کاروان ویژه برادران است و علاقه‌مندان به حضور در این سفر معنوی، می‌توانند برای ثبت نام به مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) واقع در مشهد مقدس، شهرک شهید رجایی روبه‌روی حر 23 مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های 05133712305 ، 09159061410 و 09159101510 تماس بگیرند.

آخرین مهلت ثبت‌نام در این کاروان، 10 خرداد تعیین شده و کاروان پیاده انصار‌الحسین در روز جمعه 2 تیرماه 1402 با بدرقه جمعی از مردم و مسئولان مشهد مقدس عازم این سفر معنوی خواهند شد.

کاروان پیاده انصار‌الحسین وابسته به مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) یک کاروان مردمی و حرکتی خودجوش است که وابسته به هیچ نهاد دولتی و هیچ حزب و جناح سیاسی نیست و اعضای این کاروان با هدف نشر معارف و ترویج فرهنگ عاشورایی و آشنایی هرچه بیشتر مردم با اهداف قیام حضرت سید‌الشهدا (ع) و نیز تبلیغ فرهنگ حسینی از 22 سال قبل مسیر مشهد تا کربلا را پیاده طی می‌کنند.

\"\"

انتهای پیام/

کد خبر 14020223622792

برچسب‌ها