برگزاری مراسم گرامیداشت هفته میراث‌فرهنگی در بروجرد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان‌ از برگزاری مراسم گرامیداشت هفته میراث‌فرهنگی در بروجرد خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور  با اعلام این خبر گفت: بر اساس برنامه‌های پیش بینی شده در هفته میراث‌فرهنگی، فردا مراسمی به همین مناسبت در بروجرد برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان‌ اظهار داشت: این برنامه فردا ساعت ۱۶ با حضور عموم مردم و مسئولان در خانه تاریخی افتخارالسلام بروجرد برگزار می شود.

حسن‌پور با بیان اینکه شهر بروجرد با دارا بودن بیش از ۲۷۰ هکتار بافت تاریخی، فرهنگی از ظرفیت های گردشگری ایران محسوب می‌شود افزود: برگزار این برنامه‌ها در راستای معرفی هر چه بیشتر این پتانسیل تاریخی، فرهنگی و حفاظت از آن بسیار تاثیرگذار است.

او بیان داشت: در برنامه گرامیداشت هفته میراث‌فرهنگی در بروجرد بخش های مختلفی از جمله معرفی ویژگی‌های بافت تاریخی، ورکشاپ‌های صنایع‌دستی، اجرای برنامه رودخانه‌ای و پهلوانی، شاهنامه‌خوانی و موسیقی محلی پیش‌بینی شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان تصریح کرد: در هفته میراث‌فرهنگی برنامه‌های خوبی در لرستان پیش بینی شده که جزییات آن روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۲ در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه لرستان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020227309618

برچسب‌ها