نمایش صنایع‌دستی استان قم در وزارت میراث‌فرهنگی

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم گفت: نمایشگاه و کارگاه تولید زنده صنایع‌دستی استان قم در هشتی ساختمان شماره یک وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برپا می‌شود.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، مهدی نصر اصفهانی گفت: همزمان با دهه کرامت با همکاری معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان نمایشگاهی از صنایع‌دستی حاصل هنر دستان هنرمندان قمی در رشته‌های قلم‌زنی مس، خراطی چوب، معرق چوب، زیورآلات سنتی و گیوه‌دوزی در هشتی ساختمان شماره یک وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از ۳۰ اردیبهشت تا سوم خرداد برپا می‌شود.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم ادامه داد: در این نمایشگاه، هنرمندان صنایع‌دستی استان علاوه بر عرضه محصولات در راستای آشنایی علاقه‌مندان به تولید زنده در محل نمایشگاه می‌پردازند.

نصر اصفهانی در ادامه برپایی کارگاه زنده را حمایت مادی و معنوی از هنرمندان صنایع‌دستی دانست و افزود: این نمایشگاه به منظور توسعه و ترویج و معرفی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان برپا می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020227684887

برچسب‌ها