دیدار مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل با خانواده شهدای میراث‌فرهنگی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ضمن دیدار با خانواده شهدا و جانباز حوزه میراث‌فرهنگی از آنها تجلیل کرد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب به همراه فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی و عوامل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران روز چهارشنبه 3 خرداد ماه 1402 و همزمان با هفته میراث‌فرهنگی ضمن دیدار با خانواده شهدا و جانباز حوزه میراث‌فرهنگی از آنها تجلیل کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این دیدار گفت: حافظان میراث‌فرهنگی مدافعان اصلی هویتی و تاریخی کشور هستند و ایثارگری آنها اهمیت حفاظت از آثار فرهنگی را به ما یادآوری می‌کند.

او تاکید کرد: لازم دانستیم که همزمان هفته میراث‌فرهنگی با دیدار خانواده شهیدان حوزه میراث‌فرهنگی یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشته و از ایثارگران این حوزه تجلیل کنیم.

دیدار با خانواده شهیدان حوزه میراث‌فرهنگی علی شجاع و حسین ولی‌نژاد و دیدار با جانباز حافظ میراث‌فرهنگی عارف بشیری و تقدیر از آنها جزو برنامه‌های مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل در روز آخر هفته میراث‌فرهنگی بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020304292503

برچسب‌ها