روند پیشرفت طرح‌های گردشگری و صنایع‌دستی دشت‌آزادگان و هویزه خوزستان بررسی شد

در نشست مشترک مسئولان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان با فرماندار شهرستان دشت‌آزادگان، روند پیشرفت طرح‌های گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان و شهرستان هویزه بررسی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری  وصنایع‌دستی خوزستان، نشست بررسی روند پیشرفت طرح‌های گردشگری و کارگاه‌های صنایع‌دستی دشت‌آزادگان و هویزه ششم خردادماه 1402 باحضور شکرالله قاسمی معاون صنایع‌دستی خوزستان، سیدمسلم موسوی مسئول واحد سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی خوزستان، حمید سیلاوی فرماندار شهرستان دشت‌آزادگان، سعید عوده‌زاده معاون عمرانی فرماندار، علی عبیاوی سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دشت‌آزادگان و محمدرضا جلالی‌نژاد سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هویزه در سالن جلسات فرمانداری دشت‌آزادگان برگزار شد.

در این نشست، حمید سیلاوی فرماندار دشت‌آزادگان با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های گردشگری باتوجه به میهمان‌پذیر بودن این شهرستان و تنوع جاذبه‌های طییعی و کارگاه‌های صنایع‌دستی سنتی، بر لزوم توجه و حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع مشکلات آن‌ها تأکید کرد.

همچنین علی عبیاوی سرپرست اداره میراث‌فرهنگی شهرستان دشت‌آزادگان، گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این اداره در حوزه سرمایه‌گذاری و صنایع‌دستی را ارائه کرد و در ادامه شکرالله قاسمی معاون صنایع‌دستی خوزستان و سیدمسلم موسوی مسئول واحد سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان روند دریافت مجوز و تخصیص تسهیلات را توضیح دادند.

در ادامه نشست نیز سرمایه‌گذاران مشکلات خود را مطرح که معاونان و مسئولان حاضر در جلسه، راهکارهای رفع این مشکلات را عنوان کردند.

در پایان نشست، به‌صورت میدانی، از چند طرح گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های هویزه و دشت‌آزادگان بازدید کردند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

کد خبر 14020306478438

برچسب‌ها