دستاوردهای مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل 2023 تبیین شود

استاندار اردبیل گفت: مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل 2023 با دستاوردهای مهمی همراه بود که این دستاوردها باید برای مردم تبیین شود.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، سیدحامد عاملی امروز 7 خرداد ماه 1402 در جلسه ستاد استانی رویداد اردبیل 2023 گفت: برگزاری مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو با دستاوردهای مهمی به ویژه در حوزه رسانه همراه بود که این دستاوردها باید تبیین شود.

استاندار اردبیل افزود: در دنیا کشورهای مختلف هزینه‌های هنگفتی برای ارائه تصویری مطلوب از خود متحمل می‌شوند که این اتفاق برای اردبیل با کمترین هزینه در رویداد 2023 به دست آمده است و باید در طول سال ادامه داشته باشد.

او تاکید کرد: برنامه‌های پیش رو در رویداد اردبیل 2023 از جمله نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو در اردبیل، برگزاری همایش سرمایه‌گذاری و حضور در رسانه‌های بین‌المللی از اهمیت خاصی برخوردار است که همه عوامل دخیل باید اهتمام جدی در این مسیر داشته باشند.

عاملی با اشاره به عزم جدی برای بهره‌برداری لازم از رویداد اردبیل 2023 در سطح ملی، ادامه داد: ستاد ملی رویداد تشکیل شده است و این ستاد کمک می‌کند هماهنگی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های پیش بینی شده در سطح ملی اتفاق بیفتد.

استاندار اردبیل گفت: از همه عوامل برگزاری مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل 2023 تشکر می‌کنم و با توجه به اینکه برگزاری چنین مراسمی محصول حرکت جمعی است امیدوارم بتوانیم با تلاش همگانی در ادامه سال دستاوردهای خوبی از این رویداد به دست آوریم.

در این جلسه روسای کمیته‌های شش گانه ستاد استانی رویداد اردبیل 2023 گزارش عملکرد و برنامه‌های خود را ارائه کردند و در انتها از عوامل برگزاری مراسم افتتاحیه این رویداد توسط استاندار اردبیل قدردانی شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020307292438

برچسب‌ها