۲۰ دوره آموزش صنایع‌دستی در استان کرمانشاه برگزار می‌شود

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه، از برنامه‌ریزی این معاونت برای برپایی ۲۰ دوره آموزش رشته‌های مختلف صنایع‌دستی در سطح استان کرمانشاه خبرداد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، امین کوگانی با اعلام این خبر اظهار کرد: امسال برگزاری دوره‌های آموزشی کار آفرینی و توسعه اشتغال‌زایی و آموزش‌های تخصصی شاغلان صنایع‌دستی استان به صورت ویژه در دستور کار این معاونت قرار دارد. 

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه، افزود: کارهای اداری و سامانه‌ای تعیین مجری برای برپایی ۲۰ دوره آموزشی در سطح شهرستان کرمانشاه و سایر شهرستان‌های استان در دست اقدام است و به زودی این دوره‌ها برگزار می شود. 

او ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی در رشته‌های زیورآلات سنتی، گلیم بافی، احجام چوبی، ارغوان بافی، سراجی سنتی، گلیم نقش برجسته، نقاشی رو لعابی، کلاش بافی، شال بافی، گیوه بافی و کارگاه آموزشی ویژه شاغلان صنایع‌دستی برگزار می‌شود.

کوگانی گفت: سرفصل‌های محتوایی هر یک از این دوره‌ها طبق دستورالعمل‌های اجرایی معاونت صنایع‌دستی کشور و با استفاده از مربیان مجرب و با سابقه خواهد بود. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020308417425

برچسب‌ها